پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام شد | بیرانوند در ترکیب اصلی پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین فن دایک در رادار بایرن مونیخ ستاره سابق پرسپولیس مربی تیم ملی شد اوبلاک در لیست فروش اتلتیکومادرید پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر + تماشای آنلاین اعلام ترکیب استقلال مقابل تراکتور پخش زنده بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر + تماشای آنلاین سرمربی برزیلی پرسپولیس جزو ۱۰ مربی گران ایران هم نیست محرومیت اسماعیلی‌فر و تغییر خط دفاعی پرسپولیس مقابل سپاهان اعلام ترکیب تراکتور مقابل استقلال فرهاد در انتظار نتایج نکونام توجه گزارشگر ایتالیایی به طارمی
سرخط خبرها

یک دیدار متفاوت در لیگ قهرمانان اروپا| شاگرد در برابر استاد

  • کد خبر: ۲۱۷۴۶۶
  • ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۳
یک دیدار متفاوت در لیگ قهرمانان اروپا| شاگرد در برابر استاد
انریکه و ژاوی که سابقه همکاری در بارسا را دارند، در لیگ قهرمانان رودرروی یکدیگر قرار می گیرند.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، درحالیکه در قرعه‌کشی لیگ قهرمانان اروپا، همه نگاه‌ها به بازی سیتی و رئال در یک چهارم نهایی خیره شد، اما از یک بازی نباید غافل شد؛ دیدار بارسا و پاریس‌سن‌ژرمن.

این بازی نکات عجیب و جالب فراوانی دارد، از یک سو امباپه برای آخرین بار با لباس پاریسی‌ها روبه‌روی بارسا قرار می گیرد و از فصل بعد با لباس رئال این اتفاق بارها احتمالا رقم بخورد.

مورد جالب بعدی اما مربوط به نیمکت ۲ تیم است. ژاوی در یک و انریکه در سوی دیگر در شرایطی تیم‌های خود را برای این مسابقه بزرگ ارنج می‌کنند، که پیش از این ژاوی به عنوان کاپیتان و انریکه در قامت سرمربی، در بارسا همکاری کردند و اتفاقا به جام قهرمانی نیز دست یافتند.

مورد جالب بعدی اما مربوط به اتفاقات بازی ۸ سال قبل است. جایی که پاریسی‌ها با دو جین ستاره در بازی رفت ۴ بر ۰ از سد بارسا گذشته‌بودند، اما در بازی برگشت شاگردان انریکه کار را یک سره کردند با نتیجه دراماتیک ۶ بر ۱ از سد پاریس‌سن‌ژرمن گذشتند.

گلزن آن بازی سرخی روبرتو بود که هنوز هم در بارسا بازی می‌کند و در واقع آخرین بازمانده آن مسابقه با شکوه در نیوکمپ است‌. از آن روزها مدت‌ها گذشته و بارسا به شدت افت کرده‌است، اما ایا ژاوی که از وقتی اعلام کرده آخرین فصل حضورش در بارساست، تیمش اوج گرفته می‌تواند تیمش را به جمع ۴ تیم برتر لیگ قهرمانان برساند؟

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->