ورود پرسپولیس و تراکتور به فوتبال بانوان میزبانی مشهد از لیگ والیبال پسران زیر ۲۰ سال کشور ایوب العملود به ایران رسید + عکس مشکل جدی قلی زاده برای حضور در پرسپولیس زنوزی خواستار قرارداد جدید سه پرسپولیسی باشگاه پرسپولیس به دنبال کنار گذاشتن صادقی گولسیانی صدای گاریدو را درآورد اخباری یا ایپاسی یکی جانشین بیرو می‌شوند ناراحتی مربیان پایه پرسپولیس از گاریدو تیم ملی از ۹ شهریور استارت می‌زند جریمه استقلالی‌ها شفاف می‌شود! سوئیت اختصاصی برای نکونام در استقلال پیروزی‌های ۷۰ هزار دلاری استقلال و پرسپولیس پایان کار پرسپولیس با جذب ۳ بازیکن خارجی سیاست استقلال در فصل جدید: با رقبا به اردو نمی‌رویم! افزایش سقف بودجه تیم‌های لیگ برتری به بن‌بست خورد زمان آغاز بازی‌های فوتبال لیگ‌های معتبر اروپایی فصل ۲۵-۲۰۲۴ واکنش باشگاه استقلال به جدایی حسینی: قرارداد دارد ترابی: از پرسپولیس خداحافظی نمی‌کنم و دوباره برمی‌گردم + عکس
سرخط خبرها

یک دیدار متفاوت در لیگ قهرمانان اروپا| شاگرد در برابر استاد

  • کد خبر: ۲۱۷۴۶۶
  • ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۳
یک دیدار متفاوت در لیگ قهرمانان اروپا| شاگرد در برابر استاد
انریکه و ژاوی که سابقه همکاری در بارسا را دارند، در لیگ قهرمانان رودرروی یکدیگر قرار می گیرند.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، درحالیکه در قرعه‌کشی لیگ قهرمانان اروپا، همه نگاه‌ها به بازی سیتی و رئال در یک چهارم نهایی خیره شد، اما از یک بازی نباید غافل شد؛ دیدار بارسا و پاریس‌سن‌ژرمن.

این بازی نکات عجیب و جالب فراوانی دارد، از یک سو امباپه برای آخرین بار با لباس پاریسی‌ها روبه‌روی بارسا قرار می گیرد و از فصل بعد با لباس رئال این اتفاق بارها احتمالا رقم بخورد.

مورد جالب بعدی اما مربوط به نیمکت ۲ تیم است. ژاوی در یک و انریکه در سوی دیگر در شرایطی تیم‌های خود را برای این مسابقه بزرگ ارنج می‌کنند، که پیش از این ژاوی به عنوان کاپیتان و انریکه در قامت سرمربی، در بارسا همکاری کردند و اتفاقا به جام قهرمانی نیز دست یافتند.

مورد جالب بعدی اما مربوط به اتفاقات بازی ۸ سال قبل است. جایی که پاریسی‌ها با دو جین ستاره در بازی رفت ۴ بر ۰ از سد بارسا گذشته‌بودند، اما در بازی برگشت شاگردان انریکه کار را یک سره کردند با نتیجه دراماتیک ۶ بر ۱ از سد پاریس‌سن‌ژرمن گذشتند.

گلزن آن بازی سرخی روبرتو بود که هنوز هم در بارسا بازی می‌کند و در واقع آخرین بازمانده آن مسابقه با شکوه در نیوکمپ است‌. از آن روزها مدت‌ها گذشته و بارسا به شدت افت کرده‌است، اما ایا ژاوی که از وقتی اعلام کرده آخرین فصل حضورش در بارساست، تیمش اوج گرفته می‌تواند تیمش را به جمع ۴ تیم برتر لیگ قهرمانان برساند؟

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->